معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گیلان:

بسته‌بندی مناسب محصولات تولیدی، تاثیر بسزایی در جذب مشتریان دارد

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گیلان گفت: ‌برای حفظ و تقویت زنجیره ارزش محصولات نهایی صنایع‌دستی، اولین جلسه حوزه بسته بندی محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی گیلان در اتاق بازرگانی استان برگزار شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، مصطفی خانعلی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: در راستای اهداف و سیاست‌های راهبردی معاونت صنایع‌دستی ‌برای حفظ و تقویت زنجیره ارزش محصولات نهایی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان، اولین جلسه در حوزه بسته بندی این محصولات با همکاری اتاق بازرگانی استان و با شرکت بخش‌های خصوصی و طراحان در این حوزه در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه سال جاری برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان افزود: صادرات، کلید حل مشکلات فروش در حوزه صنایع‌دستی است که از تولید کیفی محصولات شروع می‌شود و در ادامه به نشان تجاری یا برند سازی و بسته‌بندی، و در نهایت مشتری‌یابی در داخل و خارج از کشور ختم خواهد شد.

او بیان داشت: امروزه بسته‌بندی  مناسب، جذاب و متنوع؛ تاثیر شگرفی در جذب مشتریان داخلی و خارجی دارد که در  ایران و استان گیلان مغفول مانده است.

خانعلی‌نژاد خاطر نشان کرد: این امر با تعامل بخش‌های دولتی و خصوصی برای تقویت صادرات گامی مهمی در این عرصه خواهد بود که باید ادامه‌دار باشد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://www.pezhvakeshomal.ir/?p=12846

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها